sunnuntai 28. heinäkuuta 2013

Talleilua :)

Heipsun!:)

Tänään minä olin koko päivän talllilla,Elsin,Nooran,Ida-Sofian ja Kastehelmin kanssa :)Heräsin joksus 10 aikaan ja rupesin valmistautumaan tallille lähtemiseen :) Söin,puin,laitoin repun,tein eväät,odottelin Nooran ja Elsin ja sitten eikun tallille :) Tallilla siivosin Laten karsinan ja kupit,karsinan ja kuppien siivoilun jälkeen mentiin ottamaan kuvia ja tsillailemaan grillikotaan,tallissa me ei paljon aikaa vietetty koska siellä oli kuuma ja ulkona tosi hyvä sää :) Sittenkun aika koitti niin lähdimme hakemaan hevosia laitumelta tarhoihin. Hain laten sisälle ja harjailin sen kunnolla :) Harjailin ponskia  jonkun 15min ja vein ulos :) Noora sitten ottikin meistä muutamat kuvat ja niistä laitan alas muutaman :) Sitten auteltiin iltatallissa ja oleskeltiin vain :)
Teksti saattaa olla nyt hieman epäselvää koska oon iha sika väsyny niin en jaksa kirjoittaa :D mutta nyt niitä kuvia  :) Huom en osaa käyttää flickriä niin mun kuvat EI ole isoja :D

 (c)Elsi
 (c) Elsi
 (c)Elsi


















Minun ja laten kuvat (c)Noora

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti